- Головна
- Торцеві ущільненняТорцеві ущільнення по типуТорцеве ущільнення для насосаМеханічні ущільнення за брендамиУщільнення механічне для мішалок, бункерів та конвеєрівРемонт торцевих ущільнень та пар тертяВиготовлення манжет, кілець, сальниківВиготовлення деталей з карбіду кремнію, силікат цирконіюІзолятор захист підшипника Bearing defender isolator
- Торцеві ущільнення по типуR-101R-102R-102UR-103/R-103AR-104/R-104АR-108R-108UR-109/R-8UR-109B/R-8BR-10T/R-10RR-110R-112R-113R-120/R-120PR-120WR-124R-125R-128/R-128PR-152 (T/R)R-1527R-156R-1577R-16R-202/R-208R-21R-2100R-21UKR-260TSR-31K/R-31UR-4701R-4702R-502BR-560AR-560CR-58B/59BR-58U/59UR-6R-609/R-650R-680R-6AR-6BR-6BGR-6CR-6CF-16R-6CH-16R-6CK-16R-6SB/R-SBR-706AR-706BR-706CR-706DR-706ER-706FR-706H(CR)R-706KR-706LR-706SER-706SO/706SSOR-706SPR-706SSR-802R-960R-AL.FMR-AL.LKHdR-AL.LKHfR-AL.LKHsR-AL.SRR-APV-01R-B151R-BEDR-BIAR-BL-28/R-BU-28R-BT-ARR-BT-FNR-BT-FN.NUR-BT-RNR-BT-RN3/R-BT-RN3.NUR-CARTEX(DN)R-CARTEX(SN)R-CL-22/R-CU-22R-ConvertorR-CSMR-CURCR-D-15R-DJR-EL-22/R-EU-22R-FL-22/R-FU-22R-FL.58URR-FL.AL-20/R-FL.AU-20R-FL.NLR-FL.NUR-FL.OLR-FL.OUR-FL.XAR-FL.XER-FRR-GEAR-GL-20/R-GU-20R-GTZR-H12NR-H75R-H7NR-HG202R-HG204/R-HG204BR-HG212R-HJ92N/R-HJ97R-HL-20/R-GU-20R-HLGR-HLG1R-HRNR-Il-28/R-IU-28R-ISC2-PXR-J580R-JB103R-JB104R-JL-25/R-JU-25R-KL-35/R-KU-35R-LL-35/R-KU-35R-LPSR-LWR-LWRR-M010DR-M07R-M2NR-M3.ALWR-M3NR-M481KL-DR-M74DR-M7N/M74NR-MFL WT80R-MFL85NR-MFLC12R-MG1R-MG12R-MG13R-MG1S20R-MG1S6R-MG9R-ML-35/R-MU-35R-MR35L-DR-MSR-SE1F-APR-T1/R-FBCR-T2/R-FBDR-TSWER-W01R-W011R-WB2R-WB3R-XBR-ZF
- Механічне ущільнення R-BT-FN
Механічне ущільнення R-BT-FN
Механічне ущільнення R-BT-FN
Механічне ущільнення R-BT-FN - одинарне, залежить від напрямку обертання валу, незбалансоване. Конструкція з конічною пружиною і ущільнюючими о-кільцями має конкурентоспроможну вартість і простий монтаж, що зробило це торцеве ущільнення одним з найбільш застосовуваних типів ущільнень для насосів.
Застосування: в насосах Lowara (CEA120, BGM), Calpeda (C, NM, MXH, NG, NR), Ebara (CDX, 2CDX, CDXM), SAER, Foras, Speroni, DAB, Sprut, Pentax, Speck pumpen (Badu), Inoxpa, Inox (CSF Inox), KM, НШ, Wilo, НМШГ, Pedrollo (F, PQ), Grundfos, Due Effe S.p.A, Bermar, Gespasa, Nocchi і багатьох інших.
Тип: Burgmann BT-FN, Aesseal T04, Roten 3, Vulcan 13, Flowserve 43, Dimer TCO.15-12, Latty T901, Lidering FN, LS15, Hermetika М112К.FR, Sterling SR3, Roplan R62, Us Seal VGMB.
Температура: -20°~180°
Тиск: ≤1.4 МПа
Швидкість: ≤15 м/сек
Матеріали:
- Рухоме кільце: Ceramic/SIC/TC;
- Нерухоме кільце: Carbon/SIC/TC;
- Сильфон: NBR/EPDM/VITON;
- Пружина: SS304/SS316;
- Металеві частини: SS304/SS316.
d1 (H6) | d3 (Max) | d6 (h8) | d7 (±0.5) | L3 | L4 (h8) |
10 | 20,0 | 14,0 | 18,1 | 15,0 | 5,5 |
11 | 22,0 | 16,5 | 20,6 | 18,0 | 5,5 |
12 | 22,0 | 16,5 | 20,6 | 18,0 | 5,5 |
13 | 25,0 | 18,5 | 23,1 | 22,0 | 6,0 |
14 | 25,0 | 18,5 | 23,1 | 22,0 | 6,0 |
15 | 29,0 | 21,5 | 26,9 | 23,0 | 7,0 |
16 | 29,0 | 21,5 | 26,9 | 23,0 | 7,0 |
17 | 29,0 | 21,5 | 26,9 | 23,0 | 7,0 |
18 | 33,0 | 24,5 | 30,9 | 24,0 | 8,0 |
19 | 33,0 | 26,0 | 30,9 | 25,0 | 8,0 |
20 | 33,0 | 26,0 | 30,9 | 25,0 | 8,0 |
21 | 38,0 | 29,0 | 35,4 | 25,0 | 8,0 |
22 | 38,0 | 29,0 | 35,4 | 25,0 | 8,0 |
23 | 38,0 | 29,0 | 35,4 | 27,0 | 8,0 |
24 | 38,0 | 29,0 | 35,4 | 27,0 | 8,0 |
25 | 40,0 | 31,5 | 38,2 | 27,0 | 8,5 |
28 | 46,0 | 37,5 | 43,3 | 30,0 | 9,0 |
29 | 46,0 | 37,5 | 43,3 | 30,0 | 9,0 |
30 | 46,0 | 37,5 | 43,3 | 30,0 | 9,0 |
32 | 46,0 | 37,5 | 43,3 | 30,0 | 9,0 |
33 | 48,0 | 45,0 | 53,5 | 39,0 | 11,5 |
35 | 50,0 | 45,0 | 53,5 | 39,0 | 11,5 |
38 | 58,0 | 52,0 | 60,5 | 39,0 | 11,5 |
40 | 58,0 | 52,0 | 60,5 | 39,0 | 11,5 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 15 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/CER |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 20 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/CER |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 14 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/CER |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 20 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 16 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 18 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/CER |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 24 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 40 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 20 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 40 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 29 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/CER |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 15 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 25 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 18 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 12 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/CER |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 20 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 24 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 24 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/CER |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 28 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 18 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 33 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/CER |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 29 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 16 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 17 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 12 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 13 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 14 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 21 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 32 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 12 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |