- Головна
- Торцеві ущільненняТорцеві ущільнення по типуТорцеве ущільнення для насосаМеханічні ущільнення за брендамиУщільнення механічне для мішалок, бункерів та конвеєрівРемонт торцевих ущільнень та пар тертяВиготовлення манжет, кілець, сальниківВиготовлення деталей з карбіду кремнію, силікат цирконіюІзолятор захист підшипника Bearing defender isolator
- Торцеве ущільнення для насосаABS - механічне ущільненняALFA LAVAL - механічне ущільненняALLWEILER - механічне ущільненняANDRITZ - механічне ущільненняAPV - механічне ущільненняCALPEDA - механічне ущільненняDAB - механічне ущільненняEBARA - механічне ущільненняEMU - механічне ущільненняFLYGT - механічне ущільненняFRISTAM - механічне ущільненняGEA TUCHENHAGEN - механічне ущільненняGOETZE - механічне ущільненняGRUNDFOS - механічне ущільненняGÜCÜM - механічне ущільненняHAIGH - механічне ущільненняHIDROSTAL - механічне ущільненняHILGE - механічне ущільненняINBEAT - механічне ущільненняINOX - механічне ущільненняINOXPA - механічне ущільненняJABSCO - механічне ущільненняJOHNSON - механічне ущільненняKOLMEKS - механічне ущільненняKSB - механічне ущільненняLFP Leszno - механічне ущільненняLOWARA - механічне ущільненняMOUVEX - механічне ущільненняNISSIN - механічне ущільненняNocchi - механічне ущільненняPACKO - механічне ущільненняPASCO - механічне ущільненняPEDROLLO - механічне ущільненняPENTAX - механічні ущільнення для насосів POMPETRAVAINI - механічне ущільненняPUMPEX - механічне ущільненняROBUSHI - механічне ущільненняSAER - механічне ущільненняSALMSON - механічне ущільненняSPERONI - механічне ущільненняSULZER - механічне ущільненняTSURUMI - механічне ущільненняVULCAN - механічне ущільненняWAUKESHA - механічне ущільненняWILO - механічне ущільненняWRIGHT FLOW - механічне ущільненняZENIT - механічне ущільненняК, КМ, КМЛ, КМС, БШМ, КМ35-32-130, КМ50-32-125, КМ32-22-120 - торцеве ущільнення
- GÜCÜM - механічне ущільнення
GÜCÜM - механічне ущільнення
Стандартно вакуумні насоси GUGUM використовують торцеве ущільнення R-MG1 до серії GMP 230/120-GMP 230/160-GMP 230/200; двоступінчасті вакуумні насоси GMP 250/160-GMP 250/200-GMP 250/240; торцеве до насоса GUGUM GMP 155/040-GMP 145/080-GMP 185/080 GV2 160-GVP 275/220-GVP 275/260.
Детальнішу інформацію про вакуумні насоси можна отримати в розділі або за телефоном в інженера.
ПРИ ВИКОРИСТАННІ ВАКУУМНИХ НАСОСІВ ДЛЯ АГРЕСИВНИХ СЕРЕДОВИЩ в нерж. сталь AISI 304 - AISI 316 ТОРЦЕВЕ УЩІЛЬНЕННЯ МОЖЕ БУТИ ПОСТАВЛЕНО В СПЕЦІАЛЬНОМУ ВИКОРИСТАННІ.
Насосне обладнання турецької компанії GUGUM комплектується як сальниковою набивкою для ущільнення так і ковзаючим торцевим ущільненням. Схематично в деталізації та паспортах є позначення та номер-артикул деталі.
Двоступінчасті водокільцеві вакуумні насоси GÜCÜM мають такі особливості:
- здатні відкачувати будь-які гази та пари;
- здатні обробляти невелику кількість рідини разом із газами;
- не використовують олію і не вимагають мастила;
- гази, що відкачуються, не контактують з маслами;
- вимагають мінімального догляду за високої ефективності;
- металеві обертові частини не контактують один з одним;
- працюють з низьким рівнем шуму та вібрації;
- майже скрізь є відповідний варіант вибору матеріалів.
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 45 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріал металевих частин | 304 |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 60 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріал металевих частин | 304 |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 25 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріал металевих частин | 304 |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 25 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріал металевих частин | 304 |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 25 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріал металевих частин | 304 |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 25 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріал металевих частин | 304 |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 30 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріал металевих частин | 304 |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 30 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріал металевих частин | 304 |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 30 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріал металевих частин | 304 |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 30 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріал металевих частин | 304 |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 35 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріал металевих частин | 304 |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 35 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріал металевих частин | 304 |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 35 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріал металевих частин | 304 |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 35 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріал металевих частин | 304 |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 45 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріал металевих частин | 304 |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 45 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріал металевих частин | 304 |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 45 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріал металевих частин | 304 |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 55 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріал металевих частин | 304 |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 55 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріал металевих частин | 304 |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 55 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріал металевих частин | 304 |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 60 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріал металевих частин | 304 |
Матеріали пар тертя | CAR/CER |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 60 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріал металевих частин | 304 |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 60 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріал металевих частин | 304 |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 60 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріал металевих частин | 304 |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 60 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріал металевих частин | 304 |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 60 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріал металевих частин | 304 |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 60 |
Матеріал резини | NBR |
Матеріал металевих частин | 304 |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 60 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріал металевих частин | 304 |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 60 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріал металевих частин | 304 |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |