- Головна
- Торцеві ущільненняТорцеві ущільнення по типуТорцеве ущільнення для насосаМеханічні ущільнення за брендамиУщільнення механічне для мішалок, бункерів та конвеєрівРемонт торцевих ущільнень та пар тертяВиготовлення манжет, кілець, сальниківВиготовлення деталей з карбіду кремнію, силікат цирконіюІзолятор захист підшипника Bearing defender isolator
- Торцеве ущільнення для насосаABS - механічне ущільненняALFA LAVAL - механічне ущільненняALLWEILER - механічне ущільненняANDRITZ - механічне ущільненняAPV - механічне ущільненняCALPEDA - механічне ущільненняDAB - механічне ущільненняDP-Pumps - механічне ущільненняEBARA - механічне ущільненняEMU - механічне ущільненняFLYGT - механічне ущільненняFRISTAM - механічне ущільненняGEA TUCHENHAGEN - механічне ущільненняGOETZE - механічне ущільненняGRUNDFOS - механічне ущільненняGÜCÜM - механічне ущільненняHAIGH - механічне ущільненняHIDROSTAL - механічне ущільненняHILGE - механічне ущільненняINBEAT - механічне ущільненняINOX - механічне ущільненняINOXPA - механічне ущільненняJABSCO - механічне ущільненняJOHNSON - механічне ущільненняKOLMEKS - механічне ущільненняKSB - механічне ущільненняLFP Leszno - механічне ущільненняLOWARA - механічне ущільненняMOUVEX - механічне ущільненняNISSIN - механічне ущільненняNocchi - механічне ущільненняPACKO - механічне ущільненняPASCO - механічне ущільненняPEDROLLO - механічне ущільненняPENTAX - механічні ущільнення для насосів POMPETRAVAINI - механічне ущільненняPUMPEX - механічне ущільненняROBUSHI - механічне ущільненняSAER - механічне ущільненняSALMSON - механічне ущільненняSPERONI - механічне ущільненняSULZER - механічне ущільненняTSURUMI - механічне ущільненняVULCAN - механічне ущільненняWAUKESHA - механічне ущільненняWILO - механічне ущільненняWRIGHT FLOW - механічне ущільненняZENIT - механічне ущільненняК, КМ, КМЛ, КМС, БШМ, КМ35-32-130, КМ50-32-125, КМ32-22-120 - торцеве ущільнення
- ROBUSHI - механічне ущільнення
ROBUSHI - механічне ущільнення

Механічні торцеві ущільнення валу Robushi
Конструкція торцевого ущільнення складається з двох частин: рухомої та нерухомої частини. Нерухома частина як правило представляє собою кільце, яке фіксується в корпусі насоса. Рухома частина установлюється на валу і піджимається до нерухомої частини за допомогою пружини. Герметизація торцевим ущільненням досягається за допомогою вторинних ущільнень (сильфон, резинові кільця) та пари тертя. При виборі торцевого ущільнення важливо підібрати матеріал вторинних ущільнень та пар тертя.
Матеріали механічних торцевих ущільнень валу Robushi
- Матеріал резини:
- NBR (нітрил-бутадієновий каучук), температуростійкість -20 до +120 °C;
- EPDM (етилен-пропіленовий каучук), температура -30 до +170 °C;
- Viton (фторкаучук), температура -30 до +185 °C;
- PTFE (фторопласт), температуростійкість -260 до +260 °C.
- Пари тертя:
- SUS – метал (нержавіюча сталь);
- CAR – графіт;
- CER – кераміка;
- SIC – карбід кремнію;
- TС – карбід вольфраму.
Візуально складно зрозуміти чим відрізняються один від одного дані матеріали (окрім фотопласту), тому легше підібрати матеріал з урахуванням середовища, яке перекачується, та його температури. Зверніться до нас, ми допоможемо Вам визначити матеріал та підібрати потрібне торцеве ущільнення для насосу Robushi.
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 15 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/CER |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 20 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/CER |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 14 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/CER |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 20 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 16 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 18 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/CER |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 40 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 20 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 29 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/CER |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 40 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 15 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 25 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 18 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 12 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/CER |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 20 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 24 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/CER |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 24 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 28 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 24 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 33 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/CER |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 29 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 16 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 17 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 12 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 13 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 21 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 32 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 12 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 14 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 19 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |