- Головна
- Торцеві ущільненняТорцеві ущільнення по типуТорцеве ущільнення для насосаМеханічні ущільнення за брендамиУщільнення механічне для мішалок, бункерів та конвеєрівРемонт торцевих ущільнень та пар тертяВиготовлення манжет, кілець, сальниківВиготовлення деталей з карбіду кремнію, силікат цирконіюІзолятор захист підшипника Bearing defender isolator
- Торцеве ущільнення для насоса
Торцеве ущільнення для насоса

Призначення механічних ущільнень полягає в тому, щоб утримувати рідину, що перекачується всередині насоса, в зоні проходу вала. Механічні ущільнення можуть бути різних типів матеріалів, виконань. Установка ущільнення в камері насоса застосовується для більш чистих рідин і для температури рідини, що не перевищує 120 ℃, а у випадку високих температур або складних робочих рідин, що не дозволять змащувати і охолоджувати пари тертя використовують подвійні торцеві ущільнення. У разі необхідності використання вимагається більший коефіцієнт безпеки, від витоку рідини назовні у разі передбачувано несправності механічного ущільнення одномісний, можна встановити два механічних ущільнення, які працюють одночасно, таким чином, створюючи бар'єр безпеки на перекачуваної рідини.
Розрізняють дві типові установки подвійних механічних ущільнень: протилежні (також звані «back to back»), API Plan 54, і серійно також називається «тандем», API Plan 52. При таких установках рідина чиста охолоджує і змащує пари тертя.
- ABS - механічне ущільнення
- ALFA LAVAL - механічне ущільнення
- ALLWEILER - механічне ущільнення
- ANDRITZ - механічне ущільнення
- APV - механічне ущільнення
- CALPEDA - механічне ущільнення
- DAB - механічне ущільнення
- DP-Pumps - механічне ущільнення
- EBARA - механічне ущільнення
- EMU - механічне ущільнення
- FLYGT - механічне ущільнення
- FRISTAM - механічне ущільнення
- GEA TUCHENHAGEN - механічне ущільнення
- GOETZE - механічне ущільнення
- GRUNDFOS - механічне ущільнення
- GÜCÜM - механічне ущільнення
- HAIGH - механічне ущільнення
- HIDROSTAL - механічне ущільнення
- HILGE - механічне ущільнення
- INBEAT - механічне ущільнення
- INOX - механічне ущільнення
- INOXPA - механічне ущільнення
- JABSCO - механічне ущільнення
- JOHNSON - механічне ущільнення
- KOLMEKS - механічне ущільнення
- KSB - механічне ущільнення
- LFP Leszno - механічне ущільнення
- LOWARA - механічне ущільнення
- MOUVEX - механічне ущільнення
- NISSIN - механічне ущільнення
- Nocchi - механічне ущільнення
- PACKO - механічне ущільнення
- PASCO - механічне ущільнення
- PEDROLLO - механічне ущільнення
- PENTAX - механічні ущільнення для насосів
- POMPETRAVAINI - механічне ущільнення
- PUMPEX - механічне ущільнення
- ROBUSHI - механічне ущільнення
- SAER - механічне ущільнення
- SALMSON - механічне ущільнення
- SPERONI - механічне ущільнення
- SULZER - механічне ущільнення
- TSURUMI - механічне ущільнення
- VULCAN - механічне ущільнення
- WAUKESHA - механічне ущільнення
- WILO - механічне ущільнення
- WRIGHT FLOW - механічне ущільнення
- ZENIT - механічне ущільнення
- К, КМ, КМЛ, КМС, БШМ, КМ35-32-130, КМ50-32-125, КМ32-22-120 - торцеве ущільнення
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 22 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 15 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/CER |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 14 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 22 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 32 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 32 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 28 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 16 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 22 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 20 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/CER |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 22 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 25 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 14 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/CER |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 30 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 12 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 20 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 35 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 14 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/CER |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 14 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/CER |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 28 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 16 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 18 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/CER |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 40 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 15 |
Матеріал резини | NBR |
Матеріали пар тертя | CЕR/CAR |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 12 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Діаметр валу | 16 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 20 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 20 |
Матеріал резини | VITON |
Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 29 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/CER |
Матеріал металевих частин | 304 |
Виробник | BTS Engineering |
Діаметр валу | 40 |
Матеріал резини | EPDM |
Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
Матеріал металевих частин | 304 |