- Головна
- Торцеві ущільненняТорцеві ущільнення по типуТорцеве ущільнення для насосаМеханічні ущільнення за брендамиУщільнення механічне для мішалок, бункерів та конвеєрівРемонт торцевих ущільнень та пар тертяВиготовлення манжет, кілець, сальниківВиготовлення деталей з карбіду кремнію, силікат цирконіюІзолятор захист підшипника Bearing defender isolator
- Торцеве ущільнення для насоса
Торцеве ущільнення для насоса

Призначення механічних ущільнень полягає в тому, щоб утримувати рідину, що перекачується всередині насоса, в зоні проходу вала. Механічні ущільнення можуть бути різних типів матеріалів, виконань. Установка ущільнення в камері насоса застосовується для більш чистих рідин і для температури рідини, що не перевищує 120 ℃, а у випадку високих температур або складних робочих рідин, що не дозволять змащувати і охолоджувати пари тертя використовують подвійні торцеві ущільнення. У разі необхідності використання вимагається більший коефіцієнт безпеки, від витоку рідини назовні у разі передбачувано несправності механічного ущільнення одномісний, можна встановити два механічних ущільнення, які працюють одночасно, таким чином, створюючи бар'єр безпеки на перекачуваної рідини.
Розрізняють дві типові установки подвійних механічних ущільнень: протилежні (також звані «back to back»), API Plan 54, і серійно також називається «тандем», API Plan 52. При таких установках рідина чиста охолоджує і змащує пари тертя.
ABS - механічне ущільнення
ALFA LAVAL - механічне ущільнення
ALLWEILER - механічне ущільнення
ANDRITZ - механічне ущільнення
APV - механічне ущільнення
CALPEDA - механічне ущільнення
DAB - механічне ущільнення
DP-Pumps - механічне ущільнення
EBARA - механічне ущільнення
EMU - механічне ущільнення
FLYGT - механічне ущільнення
FRISTAM - механічне ущільнення
GEA TUCHENHAGEN - механічне ущільнення
GOETZE - механічне ущільнення
GRUNDFOS - механічне ущільнення
GÜCÜM - механічне ущільнення
HAIGH - механічне ущільнення
HIDROSTAL - механічне ущільнення
HILGE - механічне ущільнення
INBEAT - механічне ущільнення
INOX - механічне ущільнення
INOXPA - механічне ущільнення
JABSCO - механічне ущільнення
JOHNSON - механічне ущільнення
KOLMEKS - механічне ущільнення
KSB - механічне ущільнення
LFP Leszno - механічне ущільнення
LOWARA - механічне ущільнення
MOUVEX - механічне ущільнення
NISSIN - механічне ущільнення
Nocchi - механічне ущільнення
PACKO - механічне ущільнення
PASCO - механічне ущільнення
PEDROLLO - механічне ущільнення
PENTAX - механічні ущільнення для насосів
POMPETRAVAINI - механічне ущільнення
PUMPEX - механічне ущільнення
ROBUSHI - механічне ущільнення
SAER - механічне ущільнення
SALMSON - механічне ущільнення
SPERONI - механічне ущільнення
SULZER - механічне ущільнення
TSURUMI - механічне ущільнення
VULCAN - механічне ущільнення
WAUKESHA - механічне ущільнення
WILO - механічне ущільнення
WRIGHT FLOW - механічне ущільнення
ZENIT - механічне ущільнення
К, КМ, КМЛ, КМС, БШМ, КМ35-32-130, КМ50-32-125, КМ32-22-120 - торцеве ущільнення
| Виробник | BTS Engineering |
| Діаметр валу | 22 |
| Матеріал резини | EPDM |
| Матеріали пар тертя | CAR/CER |
| Матеріал металевих частин | 304 |
| Виробник | BTS Engineering |
| Діаметр валу | 14 |
| Матеріал резини | EPDM |
| Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
| Матеріал металевих частин | 304 |
| Виробник | BTS Engineering |
| Діаметр валу | 22 |
| Матеріал резини | EPDM |
| Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
| Матеріал металевих частин | 304 |
| Виробник | BTS Engineering |
| Діаметр валу | 20 |
| Матеріал резини | EPDM |
| Матеріали пар тертя | CAR/CER |
| Матеріал металевих частин | 304 |
| Виробник | BTS Engineering |
| Діаметр валу | 22 |
| Матеріал резини | VITON |
| Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
| Матеріал металевих частин | 304 |
| Виробник | BTS Engineering |
| Діаметр валу | 16 |
| Матеріал резини | EPDM |
| Матеріали пар тертя | CAR/CER |
| Матеріал металевих частин | 304 |
| Виробник | BTS Engineering |
| Діаметр валу | 28 |
| Матеріал резини | EPDM |
| Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
| Матеріал металевих частин | 304 |
| Виробник | BTS Engineering |
| Діаметр валу | 40 |
| Матеріал резини | EPDM |
| Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
| Матеріал металевих частин | 304 |
| Виробник | BTS Engineering |
| Діаметр валу | 14 |
| Матеріал резини | EPDM |
| Матеріали пар тертя | CAR/CER |
| Матеріал металевих частин | 304 |
| Виробник | BTS Engineering |
| Діаметр валу | 25 |
| Матеріал резини | VITON |
| Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
| Матеріал металевих частин | 304 |
| Виробник | BTS Engineering |
| Діаметр валу | 32 |
| Матеріал резини | EPDM |
| Матеріали пар тертя | CAR/CER |
| Матеріал металевих частин | 304 |
| Виробник | BTS Engineering |
| Діаметр валу | 12 |
| Матеріал резини | VITON |
| Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
| Матеріал металевих частин | 304 |
| Виробник | BTS Engineering |
| Діаметр валу | 16 |
| Матеріал резини | VITON |
| Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
| Матеріал металевих частин | 304 |
| Виробник | BTS Engineering |
| Діаметр валу | 35 |
| Матеріал резини | EPDM |
| Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
| Матеріал металевих частин | 304 |
| Виробник | BTS Engineering |
| Діаметр валу | 14 |
| Матеріал резини | EPDM |
| Матеріали пар тертя | CAR/CER |
| Матеріал металевих частин | 304 |
| Виробник | BTS Engineering |
| Діаметр валу | 28 |
| Матеріал резини | EPDM |
| Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
| Матеріал металевих частин | 304 |
| Виробник | BTS Engineering |
| Діаметр валу | 16 |
| Матеріал резини | EPDM |
| Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
| Матеріал металевих частин | 304 |
| Виробник | BTS Engineering |
| Діаметр валу | 40 |
| Матеріал резини | VITON |
| Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
| Матеріал металевих частин | 304 |
| Виробник | BTS Engineering |
| Діаметр валу | 24 |
| Матеріал резини | VITON |
| Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
| Матеріал металевих частин | 304 |
| Виробник | BTS Engineering |
| Діаметр валу | 22 |
| Матеріал резини | EPDM |
| Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
| Матеріал металевих частин | 304 |
| Виробник | BTS Engineering |
| Діаметр валу | 30 |
| Матеріал резини | VITON |
| Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
| Матеріал металевих частин | 304 |
| Виробник | BTS Engineering |
| Діаметр валу | 12 |
| Матеріал резини | NBR |
| Матеріали пар тертя | CAR/CER |
| Матеріал металевих частин | 304 |
| Виробник | BTS Engineering |
| Діаметр валу | 20 |
| Матеріал резини | EPDM |
| Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
| Матеріал металевих частин | 304 |
| Виробник | BTS Engineering |
| Діаметр валу | 40 |
| Матеріал резини | VITON |
| Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
| Матеріал металевих частин | 304 |
| Виробник | BTS Engineering |
| Діаметр валу | 24 |
| Матеріал резини | EPDM |
| Матеріали пар тертя | CAR/SIC |
| Матеріал металевих частин | 304 |
| Виробник | BTS Engineering |
| Діаметр валу | 29 |
| Матеріал резини | EPDM |
| Матеріали пар тертя | CAR/CER |
| Матеріал металевих частин | 304 |
| Виробник | BTS Engineering |
| Діаметр валу | 16 |
| Матеріал резини | EPDM |
| Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
| Матеріал металевих частин | 304 |
| Виробник | BTS Engineering |
| Діаметр валу | 20 |
| Матеріал резини | NBR |
| Матеріали пар тертя | CAR/CER |
| Матеріал металевих частин | 304 |
| Виробник | BTS Engineering |
| Діаметр валу | 12 |
| Матеріал резини | VITON |
| Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
| Матеріал металевих частин | 304 |
| Виробник | BTS Engineering |
| Діаметр валу | 80 |
| Матеріал резини | VITON |
| Матеріали пар тертя | SIC/SIC |
| Матеріал металевих частин | 304 |











































































































































































































